Wij gebruiken cookies om uw ervaring beter te maken. Om te voldoen aan de cookie wetgeving, vragen we uw toestemming om de cookies te plaatsen. Meer informatie.
Veel gestelde vragen
Wat zijn de verzendkosten?
Bij bestelling betaald U geen verzendkosten, alle prijzen op onze webshop zijn incl. verzendkosten en btw voor levering in Nederland en België. Verzenden naar andere landen kan alleen op aanvraag na overeenkoming van de verzendkosten.
Kan ik het product terug sturen?
U heeft het recht om uw bestelde product binnen 14 dagen na aanname retour te sturen indien het product niet op maat of speciaal gemaakt is voor u. Dit moet u wel eerst aanmelden bij keukenkiosk, zie rubriek retourneren. Is het product speciaal voor u op maat gemaakt of gespecificeerd dan is retourzending helaas niet mogelijk indien er geen fabrieksfout aanwezig is.
Als ik niet thuis ben bij bezorging?
Dan krijgt u bericht van de bezorger dat het pakket gereed ligt op het dichtstbijzijnde afhaalpunt. Dit gebeurd na twee bezorgpogingen. U kunt het pakket ook tijdens de bezorging volgen en eventueel wijzigingen aanbrengen.
Wanneer wordt het pakket bezorgd?
Een dag van te voren krijgt u bericht dat het pakket onderweg is, op de dag van bezorging krijgt u ’s ochtends een e-mail met een geschatte tijdstip van levering of krijgt u bericht dat het pakket gereed ligt op het afhaalpunt.
Hoe kies ik een afhaalpunt?
Tijdens het bestellen krijgt u de keuze om het pakket zelf af te halen bij u in de buurt met een overzicht van de dichtstbijzijnde afhaalpunten. Dit pakket blijft dan een bepaalde periode beschikbaar om af te halen, zodoende hoeft u niet thuis te blijven om het pakket in ontvangst te nemen, dit geldt zowel voor België als bezorging in Nederland.
Wat is de levertijd?
In het algemeen is de levertijd 1-2 dagen voor producten die op voorraad zijn. Voor producten die niet op voorraad zijn is ca. 2-5 dagen. Is er een probleem met de levertijd dan wordt er altijd contact met u opgenomen. U kunt ook vooraf contact met ons opnemen betreffende de voorraad positie om er zeker van te zijn voor een juiste levertijd. Dit kan zowel telefonisch als per e-mail.
Kan ik een bestelling annuleren?
Nee, u kunt een bestelling niet annuleren, wel kunt u het product retour sturen binnen de daarvoor gestelde termijn, zie rubriek retour. Nadat wij de betaling hebben ontvangen gaat de bestelling door naar de expeditieafdeling en is het haast onmogelijk om u order nog te annuleren i.v.m. het automatische bestel- en afleverproces.
Heb ik garantie als in online koop?
Ook online heeft garantie en is deze termijn wettelijk bepaald op minimaal 1 jaar waarbinnen u recht heeft op reparatie of vervanging van een onderdeel of product bij een fabricagefout bij normaal gebruik van het product. Dit geldt niet bij alle producten. Verbruiksgoederen zoals lampen, filters, batterijen of losse componenten zijn uitgesloten van garantie. Nimmer is Keukenkiosk aansprakelijk voor vervolgschade bij verkeerd gebruik of montage.