Meld een bestelprobleem

Het is zeer vervelend als er iets misgaat tijdens het bestellen of het bestelproces niet helemaal doorlopen kan worden kan worden. In dat geval kunt u het beste meteen contact met ons opnemen via info@keukenkiosk.nl en uw bestelling of vraag doorgeven. Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met u op om alsnog de bestelling in gang te zetten of om uw vraag te beantwoorden.

Heeft u een specifieke vraag over een product dan kunt u direct uw vraag stellen op de productpagina onder het kopje "Stel een vraag over dit product". Natuurlijk kunt u ook bellen naar het algemeen telefoonnummer 0412 700510 indien een productomschrijving niet duidelijk of volledig is. Bij spoelbakken is de samenstelling van sifon en verbindingsstukken verschillend per fabrikant en is het raadzaam om de productomschrijving goed te lezen voor bestelling om teleurstelling te voorkomen.

Het kan voorkomen dat een product tijdelijk niet op voorraad is waarbij wij u direct informeren met een geschatte levertijd met een voorstel van een alternatief product indien levering direct gewenst is. Indien levering niet binnen de door u gestelde termijn mogelijk is storten wij het reeds betaalde bedrag retour binnen 3 werkdagen.

Indien u problemen ondervindt bij betaling horen wij dit graag van u zo snel mogelijk omdat wij afhankelijk zijn van derden (banken) die dit proces beheren en controleren, hierbij zijn natuurlijk ook problemen mogelijk die buiten ons bereik vallen. Bij te lang wachten met betalen tijdens het bestel- en betaalproces wordt de procedure uit veiligheid beëindigd en moet het bestelproces opnieuw aangevangen worden.

Indien u problemen heeft met de aangeboden betaalsystemen kunnen wij u bij uitzondering onze IBAN rek.nr. doorgeven na vermelding van het bestelnummer. U kunt dan gewoon de bestelling plaatsen zonder het betaalproces te doorlopen.